Merkbeheer Abonnement

Reserveer hier jouw Merkbeheer Abonnement

Met onze Merkbeheer Abonnementen reserveer je bij Stoere Binken Design een vast aantal uren per jaar voor jouw bedrijf. Je hebt daarmee de garantie dat wij doorlopend jouw merk beheren, analyseren en rapporteren. Zie dit als een “Agency-as-a-Service” aanbod, of een senior merkmanager die op de achtergrond jouw merkidentiteit beheert en verbetert. Van constant merkbeheer tot losse projecten die je wilt realiseren. Onze abonnementen bieden alles wat je nodig hebt.

Creative Director

Het Merkbeheer Abonnement principe is heel eenvoudig

Met onze onderhoudsabonnementen reserveer je een vast aantal uren die wij per jaar besteden aan het onderhouden en verbeteren van jouw merk:

  1. Kies een Merkbeheer Abonnement dat past bij de omvang en ambitie van je bedrijf. Die uren reserveren wij exclusief voor jouw merkmanagement.
  2. We definiëren onze expertises die we voor jou gaan inzetten en plannen de momenten in waarin we voor je aan de slag gaan.
  3. Wij rapporteren over de voortgang zodat je weet wat we gedaan hebben.

Je ons ook actief inschakelen voor specifieke projecten die je wilt realiseren. We geven je op voorhand een indicatie van de uren die we daarvoor nodig hebben. We gebruiken daarvoor de uren uit je Merkbeheer Abonnement. Zijn die op, dan kun je upgraden of een nieuw abonnement afsluiten.
Maar ook zonder, door jou gedefinieerde, extra projecten werken wij consistent in de achtergrond aan het verbeteren van je merkidentiteit.


3 Expertises

Waarom heb jij een Merkbeheer Abonnement nodig?

Een merk is nooit af en is altijd in beweging. Je moet als bedrijf met de markt en je doelgroep meebewegen om relevant en onderscheidend te blijven. Heb je ondersteuning nodig om je huisstijl en marketing actief te managen, maar heb je zelf niet de capaciteit? Of heb je geen personeel met de juiste expertises? Dan zijn onze Merkbeheer Abonnementen perfect geschikt voor jou!

Vraag meer informatie -
of boek hieronder jouw Merkbeheer Abonnement

Wat bieden onze jaarabonnementen?

Door onze ervaring sinds 1995 weten we heel goed wat bedrijven voor hun merkidentiteit nodig hebben en hoeveel uren zij hiervoor jaarlijks minstens moeten reserveren. Hieronder vind je de expertises die wij inzetten binnen onze abonnementen:

Branding: het masterplan van jouw bedrijf

  • Merkstrategie: Waar gaat je merk naartoe en hoe realiseren we samen jouw ambitie.
  • Merkbeheer: We doen een Brand Identity analyse en ontwikkelen samen met jullie richtlijnen en strategieën.
  • Content Marketing: We creëren relevante en effectieve content die jouw doelgroep aanspreekt en activeert.
  • Brand Guide: Wij ontwikkelen je Brand Guide en/of updaten die met de nieuwe merkuitingen we ontwerpen.
  • Artificial Intelligence: We gebruiken AI voor image generation en  data analyse.

Webdesign: jouw online merkidentiteit

  • Website beheer: We onderhouden en verbeteren de content op je website.
  • Website uitbreiding: Samen met jou programmeur breiden we je website uit met nieuwe elementen om je storytelling te verbeteren. We kunnen ook onze eigen programmeur aan boord halen.
  • On-site SEO: SEO is een doorlopend proces, een strategie waarbij je telkens de behaalde resultaten verder verbetert om een hogere ranking in de zoekresultaten te bereiken.

Typografie: jouw unieke brandfont

  • Custom type design: We ontwerpen en ontwikkelen een maatwerk lettertype, of passen een bestaand font van ons aan aan jouw branding.
  • Font Pairing: We zoeken de juiste combinatie van retail lettertypes voor jouw online en offline merkidentiteit.
  • Icon Font: We digitaliseren alle iconen die je in je branding gebruikt en maken er een lettertype van. Oneindig schaalbaar. Nooit meer plaatjes plakken.
  • Logo-to-Type: We maken van al jouw logo bestanden een lettertype zodat je die probleemloos in al je documenten kunt gebruiken.

Voordelen van onze Merkbeheer Abonnementen

Een merk is nooit af en is altijd in beweging. Je moet als bedrijf met de markt en je doelgroep meebewegen om relevant en onderscheidend te blijven.

Dit zijn enkele voordelen van ons Merkbeheer aanbod:

  • Wij brengen onze ervaring en netwerk sinds 1995 mee.
  • Je krijgt alles vanuit één loket. Jouw Merkmanager is je enige aanspreekpunt. Hij regelt alles voor je, van aansturing van je team en externe partners, tot werkoverleg en documentatie van de resultaten.
  • Voor jouw pakket, met een vast aantal uren, is jouw Merkmanager gegarandeerd actief bezig met jouw merk.
  • Je hebt géén financiële verassingen omdat je precies weet wat je per jaar betaalt en wat wij daarvoor leveren.
  • We kunnen specifieke dagen en tijdstippen reserveren voor gezamenlijk werkoverleg en presentaties.
  • We werken altijd remote. Geen verloren reistijd en onnodige reiskosten. Op wens kunnen we uiteraard ook fysiek afspreken.
  • Wij werken uitsluitend met betrouwbare Nederlandse partners.
  • Je wordt altijd geholpen door een senior Creative Director.

Veelgestelde vragen


Wat maakt jullie jaarabonnementen beter dan een inhouse designer?
  • Personeel is tegenwoordig heel duur: Een senior designer kan wel € 70.000 per jaar kosten (excl. extra’s).
  • Personeel brengt risico’s met zich mee: Kosten voor uitvallend personeel kan snel oplopen tot meer dan € 100.000.
  • Personeel moet een constante werklast hebben: Als je werknemer niks te doen heeft kost ie toch geld. Niet alle ondernemers hebben constant opdrachten voor hun designer.

Met onze Merkbeheer Abonnementen ben je flexibel in de uren die we voor jou inzetten. Alleen als je iets dringend nodig hebt dien je een verzoek in, waardoor we heel kosteneffectief en efficiënt zijn.
Los van jouw verzoeken monitoren we constant je merk en updaten de belangrijkste merkuitingen geruisloos in de achtergrond.

Wat maakt jullie jaarabonnementen beter dan een externe freelancer?
  • Veel freelancers zijn juniors. De beste designers hebben een vaste baan. Freelancers stoppen sneller met hun zelfstandigheid dan je denkt en gaan in loondienst. Daarmee is een langdurige samenwerking onmogelijk.
  • Je freelancer is niet altijd beschikbaar op de momenten dat jij ‘m nodig hebt.
  • Het uurtarief van een freelancer is vaker duurder dan onze jaarabonnementen.

Met onze Merkbeheer Abonnementen ben je altijd zeker dat je geholpen wordt als het nodig is. We reserveren een vast aantal uren per week / maand voor jou. Daarin kun je ons altijd bereiken. Hierdoor zijn wij sneller, betrouwbaarder en kosteneffectiever dan een freelancer.
Los van de gedefinieerde taken monitoren we constant je merk en updaten de belangrijkste merkuitingen geruisloos in de achtergrond.

Wat maakt jullie jaarabonnementen beter dan het inhuren van een agency?

Fair enough, wij zijn ook een agency, maar toch heb jij meer voordelen van onze jaarabonnementen:

  • Wij werken met jouw team samen. Daarmee worden zij competenter en efficiënter.
  • Een digital agency los inhuren is veel duurder omdat er overhead en marges berekend worden. Jij betaalt feitelijk hun kantoor, personeel en freelancers.
  • Agencies moeten projecten inplannen. Je komt daarmee vaak achteraan in de wachtrij waardoor je momentum verloren kan gaan en je geld of je doelstellingen mis loopt.

Met onze Merkbeheer Abonnementen bespaar je kosten zónder concessies te doen als het gaat om de kwaliteit of samenwerking.
Wij staan altijd voor je klaar omdat we een vast aantal uren voor jou gereserveerd hebben. Daarmee monitoren we ook constant je merk en updaten de belangrijkste merkuitingen geruisloos in de achtergrond.

Kan ik ook extra projecten in opdracht geven?

Absoluut. Je kunt ons ook specifieke opdrachten geven die je uitgevoerd wilt hebben. We geven je op voorhand een indicatie van de uren die we daarvoor nodig hebben. Zijn je Merkbeheer Abonnementsuren op, dan kun je upgraden of je abonnement verlengen.

Hoe werkt de facturatie per kalenderjaar?

Wij factureren onze abonnementen in de eerste week van het jaar. Als je dus een Merkbeheer Abonnement in oktober afsluit, dan brengen we 3 maanden in rekening voor dat jaar. Vanaf januari tot december van het opvolgende jaar volgt dan de nieuwe factuur voor een compleet jaar.

Wat houdt de Onboarding Workshop in?

Om jouw bedrijf goed te leren kennen en de samenwerking een kickstart te geven, kunnen we een Onboarding Workshop van 1 dag op locatie organiseren. We bespreken je huisstijl in detail, analyseren alle communicatiemiddelen, definiëren de taken en doelen, richten de projectmanagement omgeving in en zorgen dat iedereen geïnformeerd is. Hiervoor berekenen we eenmalig een vast bedrag, los van de maandelijkse abonnementskosten.

Wil je meer weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Is een jaar te lang voor je? Kies dan een BINK-pakket op maandbasis

Wil je liever een kortlopende commitment? Bekijk dan onze BINK-as-a-Service™ pakketten. Naast deze vaste Merkbeheer Abonnementen op jaarbasis hebben we ook BINK-as-a-Service™ pakketten op maandbasis. Het voordeel is dat je deze maandelijks kunt opzeggen.

Hier vind je meer over onze maandelijkse service pakketten.

Zijn er nog voorwaarden waar ik rekening mee moet houden?

Wil je meer weten over de inhoud van deze expertises en de voorwaarden, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Lopen wij een risico volgens de Web DBA (schijnzelfstandigheid)?

Nee wij zijn DBA-compliant. Wij werken voor meerdere opdrachtgevers. Met jullie abonnement reserveren we puur een aantal uren op vastgestelde data, vergelijkbaar met social media opdrachten waarvoor we een contentkalender hanteren.

Dit zijn jouw Merkmanagers

Jouw Merkmanagers zijn senior designers met ervaring sinds 1995. Zij werken indien nodig uitsluitend met betrouwbare Nederlandse partners en ondersteunen jouw team op elk vlak.


Over ons - Jeroen Borrenbergs

BINK Jeroen Borrenbergs

Creative Director & Graphic-Music Designer

Jeroen is een ontwerper met hart en ziel; perfectionistisch en ongeduldig tegelijkertijd. Kruipt in de huid van de klant om vervolgens een visueel maatpak af te leveren. Daarnaast produceert hij ook elektronische muziek in de breedste zin van het woord.


Webdesign Maastricht, Limburg, Eindhoven, Amsterdam, branding bureau Rene Verkaart

BINK René Verkaart

Creative Director & Type Director

Met veel enthousiasme en superkrachten ontwikkelt René strategische merkidentiteiten en maatwerk websites voor, maar vooral mét, zijn klanten. Sinds 2004 ontwerpt hij retail & custom fonts voor bedrijven en designers wereldwijd.